KLM’s Geslaagde Actie
VOLGERS
LIKES
BEREIKT
De dromen van afgestudeerden waarmaken
Jaar na jaar, sinds het begin van deze campagne in 2017, verraste KLM afgestudeerden door het hele land. Jaarlijks ruim 26% van alle afgestudeerden in Nederland activeren en merkliefde opbouwen met deze toekomstige frequent flyers. De strategie van KLM als de meest zorgzame luchtvaartmaatschappij werkelijkheid maken.
ADVERTISMENT
SOCIAL MEDIA
MEER MEER
CASES
TAKE OVER
Van 0 volgers naar 10.000 volgers en miljoenen views in twee maanden tijd!Â
recruitment
Een feedgood recruitment campagne door het weggeven van 20.000 gratis examentrainingen van (ons zusje) MyTutor!
Take over
Ontdek het plezier bij Club Tucan, hét familie restaurant in Amersfoort waar lekker eten en leuke activiteiten hand in hand gaan.Â
Geslaagde actie
Het is tijd om je vleugels uit te slaan! Al dat harde werken mag worden beloond en daarom verraste KLM 12 eindexamenkandidaten met gratis vliegtickets!
BeReal in NL
Hoe wij het nieuwe BeReal in Nederlandse Social Media Appstore hitlijsten kregen!
PASTA DAY
Binnenkort meer informatie
Pizza DAY
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit, parturient primis phasellus praesent est varius cursus curae. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit.
actie
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit, parturient primis phasellus praesent est varius cursus curae. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit.
Pizza DAY
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit, parturient primis phasellus praesent est varius cursus curae. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit.
actie
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit, parturient primis phasellus praesent est varius cursus curae. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit.